Life..

Egentligen borde jag sova nu, men jag tänker på tok för mycket för att jag ens ska kunna blunda just nu.
Jag funderar på livet, på vad jag vill göra och hur jag vill ha det, funderar på att börja plugga igen, men då är ju nackdelen att man ev behöver flytta och jag har ju min karl här... vill inte flytta ifrån honom, samtidigt som jag vet att om jag inte börjar plugga nu kanske det aldrig blir av. Egentligen vet jag inte ens vad jag vill göra för något... :(

Ne känner mig bara deppig just nu, Jag tänker så mycket på framtiden att jag liksom glömmer att leva i nuet.
Och när jag tänker tillbaka så saknar jag de tiderna och undrar varför jag inte trivdes med livet som det var..

You can say you love me, that I'm your perfect crush
how it hurts to need someone that much
you can swear you mean it, but that ain't good enough
cause when a man loves a woman it is all in his touch
Celine Dion - In his touch

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@