Shopping Shopping..

Idag blev det en sväng på stan, som vanligt. Hittade en fin klänning inne på åhléns, är dock osäker på om jag verkligen ska ha den, men eftersom det bara fanns en kvar i min strl så la jag undan den till imorgon.

Hittade ett par så snygga skor också som skulle passa till klänningen jag ska ha i Göteborg, jag blev käär. Dock var dom lite väl dyra för att användas en kväll men jag hittade ett par liknande som var lite billigare! :)

Här får ni en bild på det jag handlade i Stockholm igår.. ( lite har ni ju redan sett )



Första jeansen från vänster, Fornarina, dom andra jeansen och den svarta farfars tröjan kommer från H&m och den lila tröjan från Bik bok.

Kommentarer ♥
Postat av: jen

Snygga jeans! Det går alltid åt.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@