Paarty På G!

Om allt går vägen så ska Madde och jag åka ner till en vän i Gbg och festa lite.
Vi hade tänkt gå till avenyn och jag har hört att man ska vara lite finare klädd där, därför tänkte jag införskaffa mig en ny klänning, men nu är det så att jag har beslutsångest.

       


Som sagt, Beslutsångest! Vilken tror ni passar bäst på mig ?;)

Kommentarer ♥
Postat av: Bella

Bild nr 2 skulle nog passa dig bäst.

Det var snyggast av dom alla tycker jag (:

2008-08-18 @ 14:56:41
Postat av: syrran

jag tycker nog nr 4. 2an var snygg men om den har så låg rygg som du sa blir den nog svåranvänd. älskar dig.

2008-08-19 @ 18:41:24
Postat av: Sanna

antingen den första eller den sista :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@