Utvilad!

Ursäkta mitt senaste inlägg, mådde som sagt inte så bra!
Nu mår jag mycket bättre, jag har fått sova ut lite så nu är lilla Fiia tillbaka som sig själv igen.

Jag har varit på jobbet och målat under dagen och sakta men säkert så börjar det lida mot sitt slut med hela renoveringen. Imorgon ska vi måla i den färgen vi ska ha, innan har vi rensat ut allt, tvättat väggarna, slipat skåp och en dörr och grundat typ 100ggr... det tar sin lilla tid men som sagt, snart är vi äntligen klara!


Min kära syster idag när vi målade, hon ser lite
sur ut men hon är bara koncentrerad :P

Kommentarer ♥
Postat av: syster

men jisses, var det den mest smickrande bilden du hade? hahahah ser ju hemsk ut hihihi

2008-12-03 @ 00:35:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@