Beroende!

Jag är beroende av serier.
Det senaste jag kollat på är One tree hill, har iof redan sett säsong ett och två för länge sen, men nu har jag börjat om och kollat på ettan igen, man glömmer så lätt! Men jag har inte tvåan och jag måste se den..:P
Har önskat mig säsong två, tre och fyra när jag fyller ( Om exakt en vecka idag ) så jag vågar inte riktigt köpa dom än.

Händer som vanligt inte mycket i mitt liv.
Jag är lite irriterad, denna vecka skulle jag jobba idag, imorgon och torsdag och när jag kom till jobbet igår för att hämta nycklarna sa min chef till mig att han skulle jobba idag och imorrn. Varför komma med det sista minuten ?
ah så irriterad!

Jaja, syster åkte hem till Södertälje idag, men dom kommer tillbaka till helgen.
Nästa Måndag fyller jag år och jag tänkte laga middag för familjen. Det är väl inget speciellt att bli 20 egentligen.

Kommentarer ♥
Postat av: Bella

självklart så är 20 år specielt ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@