Födelsedag...

Happy birthday tooooo you, Happy birthday toooooooo you, Happy birthday dear Fiia......nanana!
20 årsdagen idag då, Känns fortfarande som jag skulle vara 16 hehe.
Jag har inte tid att sitta här ska iväg nu sen ska jag äta lunch med en av systrarna på stan :)
Ikväll blir det middag hos mor och far!


image370

Kommentarer ♥
Postat av: Petra

grattis grattis grattis, lilla syster yster... snart är du ikapp mig hihi. puss puss

2008-02-25 @ 15:29:11
Postat av: Mysan

GRATTIS i efterskott! Jag hade totalt glömt bort det, trots att Anette nämnt att hon va hos er och åt tårta :) Jaja, bättre sent än aldrig! Hoppas du hade en jättemysig dag! Kram från mig

Postat av: Evelina

Fan vad jag skäms!!! GRATTIS FÖR I HELVETE!!! kommer troligen till Katrineholm i helgen, ska på Live and Jive. Kanske, om inte vi ska hitta på nått. Eller om du vill följa med på det? :D

2008-02-27 @ 11:23:38
Postat av: johanna

grattis i efterskott bästa kusin=) ses snart tycker jag, evigheter sen!

2008-02-29 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@