Hipp Hipp Hurra!

Ja, Hipp hipp hurra för oss idag älskling!
Vem kunde tro att våran lilla flört skulle bli så stor ? Det är 4 år sedan vi blev ett par!

Våran historik är ganska kort.
Jag var tillsammans med hans kompis första gången vi träffades för att kolla på lucia vakan 2003.
Hans vän och jag gjorde slut och jag började prata med Matte mer och mer på msn... till slut gick det över till en massa sms och han kom ner och kollade på mina innebandy träningar och jag på hans.
Dock sa vi inte så mycket då irl, vi bestämde oss sedan för att träffas och kolla på film hemma hos mig.
Jag var nervös jag  ville ju att han skulle tycka om mig och jag spenderade ganska lång tid framför spegeln innan jag cyklade ner till videobutiken där vi skulle träffas. Jag kunde inte koncentrera mig på vilken film vi skulle ta, stod bara och kollade på honom, sååå snyygg! Det slutade med att vi tog Dragonfly, en riktigt bra film!
Väl utanför frågade han vilken teleoperatör jag hade och jag svarade, (vilken lustig fråga ? tänkte jag)
Han sa att han skulle köpa något på macken så vi gick dit och jag väntade utanför medans han sprang in, sen kom han ut och gav mig ett litet kvitto. aha påfyllning till mobilen - Ja du fyllde ju år i förrgår, visste inte vad jag skulle ge, sa han!

Vi cyklade hem till mig och vi slog på filmen, höll varandra i handen och smyg kollade på varandra.

När filmen var slut satt vi och pratade och det blev en perfekt stund för första kyssen :)

Mitt i kalla natten cyklade han hem och jag hoppade i säng med stort lyckorus i hela kroppen!


Dagen därpå skulle jag ha tjejkväll med middag, film och allt vad det innebär.
Senare på kvällen gick vi ut, mina vänner skulle hem så jag följde dom ner på stan, då fick jag sms av matte att han ville träffas, han var med sina vänner men han sa att han var "tvungen" att träffa mig så han kom med cykel ner på stan. Sen följde han oss (mig och madde) hem, först gick vi till madde så hon kom hem safe sen gick vi hand i hand hem till mig där vi stod och kysstes denna kalla februari kväll med stjärnklar himmel. Våran kväll!
Och i den stunden visste vi att det skulle vara vi två!... 28 Februari 2004

Älskar Dig Mattias!


image342


 


Kommentarer ♥
Postat av: Sanna

GRATTIS FIIA & MATTIAS!
lova att du bjuder mig på erat bröllop! ;)
och du vad de tär berättar jag senare när jag vet! hihihi

Postat av: Petra

gulliga ni är =) happy fourth...kramar

2008-02-29 @ 02:43:14
Postat av: Madde

Grattis..Ni är bra söta tillsamans :)

2008-02-29 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@