Klänning till Dop!

För ett tag sen (ca 2mån) så beställde jag en blå skjortklänning från H&m, dock var den slut i lager och skulle inte komma förrän i April, men jag beställde den iaf.
Och de senaste dagarna har jag sprungit runt på stan i hopp om att hitta en klänning till dopet imorgon, och till min stora förvåning fick jag ett sms där det stod att jag hade ett paket från H&m att hämta ut.
Det var ju såklart klänningen, så nu har jag något att ha på mig imorgon, det måste ju vara ödet ? :)

Har jobbat två dagar i rad nu och ikväll är inget undantag!
suck! Men jag börjar inte förrän 17:00 så jag ska passa på o kila ner på stan
med syster och köpa dop present. Något tips?

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@