Dark angel!

När jag blev tillsammans med min pojkvän så fanns det ett tv program som jag bara inte fick missa.
Jag kommer ihåg att det gick halv elva på kvällen och jag brukade ha innebandy träning till 10, pojken min var ofta nere och kollade och ville oftast stanna kvar och prata en stund efter, men nej sorry! Jag var ju tvungen att stressa hem, hinna duscha och bänka mig framför tv,n.
Nu har det gått ca  4 år sen det sändes och i mellandagarna när jag satt och kollade efter billigaste priser på olika boxar så såg jag denna serie! DARK ANGEL( med Jessica Alba ) säsong 1 och 2, det var bara klicka hem dom.
Nu väntar jag ivrigt på posten varje morgon, de måste komma när som helst! .. Lycklig! Bästa serien!

image335

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@