Jobb. Jobb, Jobb!

Jag sov så gott inatt, tills jag vaknade och fick se ett sms från min chef.
Han mådde inge bra och ville att jag skulle komma och jobba, så jag försökte skynda mig på så gott det gick, så idag jobbar jag två pass... chefens och mitt eget.
Oh snälla nån, ge mig ett riktigt jobb snart!.....

Ja för er som följer min blogg dagligen. Dark angel kom inte igår! Har väntat i evigheter så jag ringde till Ginza och till svar fick jag att jag skulle ringa igen om de inte kommit till nästa Fredag. (brukar beställa från discshop)
Hoppas de kommer Måndag eller Tisdag!
Har varit lite deppig och nere senaste tiden så att gräva ner sig i soffan under täcket med en bra serie och tycka synd om sig själv skulle vara perfekt!!!





Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

deppig är du inte ensam om att vara...

2008-01-05 @ 18:01:57
Postat av: Sanna

centrala är bra, fast dom drar pengar ur en!!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@