Längtar till Helsingborg ( Vallåkraträffen )

Jag slutar om ca en timme och dagen idag har gått otroligt fort, betydligt fortare än vad det brukar göra när jag jobbar, kan iof ha o göra med att jag har haft en del att göra men iaf.

Jag längtar tills vi ska till Helsingborg i Augusti... Vallåkraträffen då ni vet, dock inte riktigt det jag längtar efter.
Jag vill till en speciell affär, har läst på hemsidan och det verkar som den affären bara finns i Helsingborg och Uddevalla. Ni kommer väl ihåg de där blomdekorationerna jag köpte när jag var i helsingborg ( bilden ) ?
Jag ångrar verkligen att jag inte köpte mer men i aug ska jag verkligen shoppa loss, ska köpa med hela lagret hem haha!  Det fanns så otroligt mycket olika saker att välja på, och ni ser ju själva "blommorna" det är plast båda två och fanns i alla olika färger och former.... men det bästa av allt var nog deras cult design sortiment, men nu har det öppnas en webshop för cult design, Me like!


image350

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@