My life, My heart!

Det finns en sak som jag vill här i livet mer än något annat!
Men jag är rädd, mest för vad folk ska tycka pga av min ålder och brist på jobb, eller vad man nu ska kalla det!
Tänk om man för en gångs skull bara kunde ignorera allt och göra det som ens hjärta verkligen vill och ta konsekvenserna som de kommer. Åh om det ändå vore så enkelt.
Det är synd att man inte ska kunna leva det liv man vill pga av folk... nej jag ska inte skylla på andra, det är jag som är feg, som låter mig styras av vad andra tycker. Men det är klart jag gör, när det gäller en såhär stor sak.

Om det inte fanns några som helst gränser, Vad skulle ni göra med ert liv ?

image342
Kärlek på hög nivå, Älskar dig M!  ♥

Kommentarer ♥
Postat av: Sanna

du & mattias är jätte söta :)

Postat av: Bella

Du ska skita i vad folk snackar om.
Det är ditt liv och du får göra precis vad du vill för att du ska må bra osv.
låt inte andra påverka dig.

2008-01-12 @ 16:16:39
URL: http://gabjo.blogg.se
Postat av: Mysan

Förlåt om jag är negativ, men försöker bara vara lite realistisk. Om det du skriver om, handlar om det jag Tror, så måste jag säga emot. Ibland är det faktiskt Bra att lyssna på andra, speciellt sånna som är äldre och har erfarenhet, inte alltid göra som man skulle vilja. Handlar det om ännu ett liv, så ska man absolut tänka lite längre än näsan räcker.. (lät elakt men inte menat så!) I längden mår man nog bäst av det, även om längtan är stooor dagarna igenom. Lycka till! Kramar!!

2008-01-12 @ 22:41:36
URL: http://www.mys4n.webblogg.se
Postat av: M

sluta bry dig om vad alla andra tycker, du vet vart jag står! Vi klarar det här tillsammans sötnos. Älskar dig!!

2008-01-13 @ 02:24:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@