Tisdag och Träning

Ja jag lever, vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har verken haft tid eller lust.
Idag har jag iaf varit ledig ( Jobbade igår), så jag passade på att åka och tränimage345a med Zarah.
Det var så otroligt skönt och det var typ sjukt länge sen jag tränade sist, hittade förresten mitt nautilus kort som jag trode att jag hade tappat. På Torsdag funderar vi iaf att gå på vattengympa...
ska vara bra träning!
Men jag måste verkligen skärpa till mig när det gäller maten... jag äter dåligt. det kan gå upp till 20 timmar mellan mina måltider och det är ju verkligen inte bra. Min kropp är nog inne på svält nu!
Nej, skärpning fiia!

För övrigt sker det inget intressant i mitt liv dessa dagar, M och jag fortsätter kolla på Dark angel men det går segt, han vill inte att jag kollar på avsnitt utan honom och han jobbar ju hela tiden, och när han inte jobbar så jobbar jag. aja vi är snart inne på säsong 2 iaf. Imorgon är det jobb för mig som gäller iaf!

ne, hej sålänge!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@