Tisdag

Igår kväll satt jag och la iordning alla räkningar och sådant, ja alla som vi har faktiskt!
Har sorterat och ska sätta in i pärm vartefter, Jan, Feb, Mars......osv.
Det kan behövas lite ordning och reda, eller vad säger ni ?

Vaknade idag av att grannen spelade fruktansvärt högt så det var bara att kasta sig på telefonen och ringa till hyresvärden, dom sa att dom skulle ta itu med det men den har jag hört förr, inte första gången jag ringer om man säger så.

Idag hade jag tänkt att gå ner på stan och köpa mig lite nödvändiga grejer och hämta ut biljetterna, skulle behöva köpa mig en pensel till ramarna jag ska måla. Ska försöka hinna med att träna idag också, kanske sola med ?
Vi får se vad tiden räcker till :)

Pusselipuss!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@