Måndag!

Idag är jag ledig så självklart ska det regna, det verkligen öser ner!
Jag blev väckt av pojken imorse, han hade försovit sig och ville ha skjuts till jobbet, som en zombi tog jag på mig och satte mig i bilen...06:30.. min lediga dag, men jag la mig i sängen och sov två timmar när jag kom hem ;)

I Fredags jobbade jag 8-16, det var lite kaos, dom asfalterade utanför och kunderna kom inte fram med bilarna m.m.. jag var helt slut när jag kom hem, sov i soffan nån timme sen åkte vi till mamma och grillade sen var det bara åka tillbaka till jobbet för ytterligare nån timmes arbete. På kvällen var jag med Elin, vi åkte runt och poppade musik.
Halv 2 fick jag blunda för natten.

Kl 8 i Lördags gick jag upp, vi skulle på saab träff i Köping, det var väl sådär ganska några bilar och för många timmar men tiden fördrev jag med Elin och Madde, när vi kom hem sov vi en liten stund, sen åkte jag till Elin och vi gjorde en bra skiva, sen kom Madde, då satt vi och pratade lite, sen åkte vi ut och poppade!

Igår jobbade jag bara i stort sett. skönt att vara ledig idag!
Någon som vill hitta på något ?.. Bio?


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@