Myyyys

Jag njuter av livet....
I förrgår jobbade jag 8-16 och när jag slutade åkte älsklingen och jag ut till Zarah och Forss ö, där lagade vi tacos. Sen kom några andra vänner ut och tillslut blev vi faktiskt några stycken. Lite senare på kvällen blev det till att bada och basta.
Älsklingen kunde tyvärr inte vara kvar sålänge  för han skulle upp och jobba kl 5, men jag hade trevligt iaf... sen sov vi kvar där några stycken!


Imorgon åker mina föräldrar till Malmö så på Fredag ska älsklingen, jag och några vänner låna huset och grilla o sådär, hoppas på fint väder. På Tisdag åker vi med Macce och Madde till västkusten, vi har hyrt stuga och planerat en tripp till Gekås ullared.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@