Söndag

Tjolahopp!!...
Idag har vi städat och tvättat som aldrig förr, fy fan så det såg ut här hemma innan, och alla pantburkar ska vi inte tala om!
Nu är det iaf gjort, bytt sängkläder m.m.. Längtar tills det är dags att lägga sig.
När jag var liten så skulle vi alltid städa våra rum på söndagar och sen bäddade mamma rent med nya lakan, sen på kvällen så badade man i badkaret precis innan läggdags. Finns det något bättre än att lägga sig nyduschad med blött hår i rena lakan ? Underbart! Det ska jag göra ikväll, då kommer jag sova underbart!

Maten står i ugnen nu, Flygande Jakob blev det. Känns som en riktig slappar dag idag!
Kanske skulle hitta på något med Macce och Madde sen, i övermorgon åker vi! Längtar!

Det var nog allt från mig!
Pusselipuss

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@