A.js konsert, helt underbar!

Jag ska berätta för er som är nyfikna.
Hade problem att sova i Onsdags natt, låg och tänkte på morgondagen, det var ju då vi skulle till sthlm på A.j McLeans ( min stora idol ) konsert. Vaknade runt 9 på morgonen, duschade, packade och gjorde mig i ordning.
Skyndade mig till syster och begav oss senare till tågstationen, vi stressade som tokar då vi var lite sena, tur för oss att tåget var tio minuter sent.

Kom upp till Stockholm och började med att köpa macka o vatten på pressbyrån, satte oss vid en kyrka och mumsade i oss....sedan knallade vi runt på stan, jag köpte endast en klänning från Cubus, i svart! jag ångrar att jag inte tog en rosa!  Lite senare på kvällen åt vi på pizza hut, riktigt mysigt! Då var klockan ca 17:00-17:30.. ca tre timmar kvar till konserten, vi var en aning nervösa. Fortsatte till centralen för att hämta våra väskor, byta om och piffa upp oss... för att sen gå till Berns där A.j skulle spela. När vi kom dit var det en liten liten kö utanför.. vi stallde oss i den och några med "vip" biljetter fick slinka före... men vi stod ganska långt fram och när vi väl blev insläppta stod vi ca 2 meter från scenen... 2 METER från A.j... men det tog typ två timmar innan han började spela, det var en dj som spelade massa musik innan, så vi passade på att gå till baren och köpa cider.

När A.j kom upp på scenen... alltså det går inte att beskriva med ord, vi stod så otroligt nära!! Vi var väldigt några på den lilla krogen, vilket var riktigt kul. A.j pratade en del och det kändes som man fick "lära" känna honom.... Han verkar vara en underbar person, verkligen underbar. Att höra hans röst sådär är helt otroligt, kalla mig knäpp och nojig men fy fan alltså... åhhhhhhhhhh! Han är rolig, snygg, smart m.m.... han skämtade en del också, det var kul! dock hade han nog världens fulaste tröja på sig (svart med guldiga stjärnor :/ ) men budskapet var fint " Love is the drug ". Han sa att vi skulle bli lite "kinky" om publiken tog av sig sina kläder skulle han också göra det, men så blev det inte! haha... iof tog han av sig tröjan, och oj vilket jubel det blev på publiken. hehe! Vissa låter var det lite fart i och vi dansade och hoppade, viftade med armarna m.m... riktigt drag faktiskt! Jag är fortfarande helt uppspelt, det här kommer jag leva på i flera månader...

Efter konserten blev vi typ deprimerade, tiden gick så fort, vi ville höra mer, lära känna honom mer. Det är ju verkligen något speciellt med honom.
Vi ringde till Sandra iaf ( skulle sova hos henne ) Köpte mat på McDonalds och tog tunnelbanan till henne, där satt vi och pratade om konserten och lite annat innan vi kröp ner i sängen.

Morgonen efter provade vi massa produkter som sandra fått i sin goodiebag kvällen innan när hon var på bloggafton. Sedan spådde min syster mig med Tarotkort.. läskigt hur mycket som stämmer faktiskt... är det en slump alltihopa ? Tror ni på sånt ?
Vi gjorde iordning oss och åkte till centralen för att möta upp Madde, sedan tog vi en fika och knallade runt på stan.
Men jag var trött och hade så ont i fötterna ( skoskav ) så det blev bara sminkborttagningsmedel från make up store. Sedan på kvällen åkte jag hem!

Min syster har bilderna från konserten, så jag hoppas på att jag får dom imorrn, jag lovar att lägga upp några!
Men ni kan ju få lyssna på A.js låt London ( inte vi som spelat in, hehe )



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@