Midsommar helg

I fredags var vi ute på landet och firade midsommar med älsklingens släkt, det var mysigt!
Jag skjutsade iof runt på folk så jag hann knappt sitta still och bara vara!

Igår var pojken och festade och jag jobbade sen var jag med Elin en stund, trevligt var det!
Idag har jag inte hunnit med mycket, jobbat och handlat.. lagat mat också!
Alldeles strax ska jag iväg på bio med en massa flickor, gissa vad vi ska se ? Sex and the city såklart!
Ska bli trevligt :) Imorrn ska jag passa på o sova länge, sen jobbar jag 16-24 så jag kommer missa älsklingen precis, men sånt är livet!

Nej nu är det bio som gäller ;) Kram på er!

Kommentarer ♥
Postat av: kusin

vart är det du jobbar ni igen?=)

2008-06-23 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@