Onsdags Outfit

Hejsan svejsan!

Vad har ni för er i värmen ? Jag har städat och tvättat här hemma,( gud vad skönt det är med egen tvättmaskin )  så snart ska jag hem till mor o far med gott samvete, det är ju skinande rent hemma nu!

Tänkte slänga in en dagens outfit!
De senaste dagarna har jag sprungit runt utan smink, så skönt att bara slänga på sig kläderna sätta upp håret och voila!... sen att man inte känner sig så fin är ju en annan sak, men jag måste väl lära mig att det är såhär jag ser ut, såvida jag inte vill slänga ut flera tusentals kronor på skönhetsoperationer...

image416  image418



♥ Top, Gina tricot
♥ Shorts, Åhléns
♥ Väska, Asos
♥ Halsband, H&m


Kommentarer ♥
Postat av: Bella

Man ska inte ha nått smink när det är sånt här väder. det är så snyggt när man är brun i ansiktet.
Du är vacker som du är fiia.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@