Shopping Shopping....

Oj vad jag är dålig på att uppdatera, men det händer inget speciellt i mitt liv.
I Fredags hade vi planerat in grillparty men så blev det inte, så pojken och jag lagade tacos, hyrde film och myste i soffan innan vi slocknade halv tolv. I Lördags fyllde min äldsta syster år så på dagen firade vi henne, av oss syskon fick hon en mobiltelefon! Igår gjorde vi inget speciellt, åkte till Vingåker och kikade på outlet.

I fredags köpte jag en parfym, Escada sentimental heter den, sen igår köpte jag ett linne från Boomerang och ett par flip flops från Lacoste! Nu får det räcka, måste ju spara lite också!

Ne hörrni! Nu ska jag se om min syster är hemma, se om jag kan komma dit en stund innan jag börjar jobba 16-24!

Pusselipuss!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@