Sommar

Sommar sommar sommar... Okej det är väl inte det bästa vädret idag men mina sommarkänslor finns där.
Vi har haft en del planer för sommaren älsklingen och jag men det ser ut som allt skiter sig, ingen ide att grämma ner sig över det, vi får hitta på andra saker helt enkelt.
Något som jag alltid velat göra är att åka på roadtrip, bara tjejer. Lyssna på musik (o sjunga till i bilen) massa tjejprat, shopping m.m Bara åka iväg nån vecka och bara göra det man känner för... Någon som känner sig manad ?
Ne det lär ju knappast bli av det heller... men men... Vart tog alla vänner vägen :( ?


Kommentarer ♥
Postat av: Gabrielle

jag hänger självklart med ;) fan så skoj.

får bli efter man har jobbat. ^^

Jag finns här ju ?! :(

Postat av: Evelina

Mehh...klart jag henkar!! Styr ihop nått. Hör av dig. Jag kan höra av mig mä. Fan i mig nu drar vi!!!

2008-06-12 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@