Två älsklingar!

Igår slog det mig, min älskling kommer bli en jätte bra pappa (nån gång) och innan ni drar några slutsatser så är jag INTE med barn.
Vi hade mys med Maja igår kväll.. Älsklingen (Matte) och jag skulle gå till affären för att köpa bröd och Maja följde med, vi satte henne i vagnen och Matte var den enda som fick köra.. hon satt med min telefon och lyssnade på musik och Matte var den enda som fick byta låt. Vi handlade det vi skulle sen stannade vi till vid dagiset utanför och gungade, och fiia fick inte ge Maja fart nej det skulle bara vara Matte. sen sprang vi runt lite, gick balansgång m.m..
Han tog hand om henne så bra, han är så omtänksam och mån om henne.. Han visade en sida som jag inte visste fanns där! Det känns tryggt! :)


Kommentarer ♥
Postat av: Pernilla

Sv: Jag mår super.



Tack så mycket!

Händer det något nästa vecka då? :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@