Bröllopsklänning!

Nattugglan Fiia är fortfarande vaken!
Jag ska hoppa i säng alldeles strax men först tänkte jag bara
visa er en bild som jag hittade i min förra blogg, på min bröllopsklänning.
Ni läste rätt, MIN, jag ska inte gifta mig än på ett tag men jag har gjort den alldeles själv.
Det kallas projektarbete i skolan, den är inte riktigt klar på bilden men det är enda fotot
jag har så ni får nöja er med det. Tänk vad jag saknar skolan,det trode jag aldrig att jag skulle säga!

image387



God natt!

Kommentarer ♥
Postat av: Evelina

haha jag drömmde om Elisabeth inatt o att jag åkte tillbaka o hälsade på. Hon vart jätte glad att se mig :D Vi borde hälsa på nån dag!

2008-03-20 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@