Depp!

Igår kväll satt jag och skrev ett låångt inlägg, det försvann ju såklart så jag kunde inte publicera det vilket är synd eftersom jag "blottade" mig ganska rejält om hur jag känner!

Jag tycker jag har blivit konstig, det enda som snurrar runt i huvudet på mig är mat, vikt och ångest.
Jag borde inte tänka så men jag kan inte hjälpa det, såfort jag äter så känns det som jag inte borde det, och hela tiden går jag och funderar på vad jag borde och inte borde äta osv...
Det känns inge roligt... jag har ju aldrig varit nöjd med mig själv men såhär har jag nog aldrig känt innan!
Blir äcklad av mig själv :( tyvärr!

Jaja! 
Snart ska jag, min syster och Maja gå till mormor och fika lite!

image374
älsklingen och jag spelar "ping pong"
 i Turkiet 04 eller 05, don´t remember!


 


Kommentarer ♥
Postat av: Gabrielle

finns om du behöver prata gumman

Postat av: Mysan

Usch det låter himla jobbigt det där. Finns det ingen du kan få hjälp av? Kanske prata med nån eller nått?!
Vilken härlig bild förresten! Turkiet är ett vackert land! Hoppas du har en skön dag ute i solen!! Kram från mig

2008-03-06 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@