Fiia är en serienörd!

Ja att jag är en serienörd är väl ingen nyhet ?
Jag fick ju One tree hill säsong två och tre när jag fyllde år och igår såg jag sista avsnittet på säsong tre,
det slutade ganska spännande!
Zarah har säsong fyra, jag hoppas jag kan låna den snart! :)


Snart är det Elmia med andra ord Bilsport performance show.
Det blir fjärde året i rad som vi åker, dock tänkte vi inte åka så tidigt i år.
Pojken min vill byta till sommardäck och fälgar, men jag är lite skeptisk.
Förstår att han vill ha dom på, men förra året när vi åkte till Elmia i April så blev det på
natten minusgrader och snö, inge vidare med sommardäck! Men vi får se hur det blir!


image384
Bild lånad från
Custom motorshow


Kommentarer ♥
Postat av: Petra

designen är supersnygg, byt inte. kramar

2008-03-10 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@