Fiia är Glad!!..

Länge har jag gått och suktat efter en vilfåtölj i  rotting från Ikea.
Men den kostar ca 1300kr och så ska man ha nackkudde och fårskinn.
Jag har inte riktigt tyckt det varit värt pengarna men min mamma hade en sån
och när dom köpte ny soffa som tog all plats så ville min bror ha den i sitt rum men
nu har han tröttnat på den så idag fick den följa med mig och älsklingen hem.
Den står i ett hörn här i vårat vardagsrum, och det blev så bra :)

När älsklingen väl kom hem gick vi ner  på stan och på Åhléns har dom just nu film och cd rea och gissa vad jag hittade där ? One tree hill säsong 4 för endast 299 kr, som hittat! och att det bara fanns en kvar gjorde det ju ännu lättare att köpa den, pojken min muttrade lite men... är man beroende så är man!

Här får ni en liten bild!


image389

Kommentarer ♥
Postat av: Mysan

Åh va mysigt det ser ut! Där skulle jag lätt kunna fastna med en bra bok! Hoppas allt är finfint! Kram

2008-03-21 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@