Fredag!

Idag är det Fredag, solen skiner och jag är på betydligt bättre humör än igår!
Ikväll ska vi på middag hemma hos svärföräldrarna, ovanligt va ?
Nej men det är mysigt, man behöver träffa familjen lite, för dom är ju min familj nu =)

Snart kommer älsklingen hem och vi ska gå till saab och hämta våran bil.
och nej det är inget fel på den (hoppas jag) den är bara inne på service (dyr sådan).
Men vad gör man inte för våran fina bil "host". Och på tal om bilen så har älsklingen varit duktig och fixat mätarhållaren nu. Han har lackat den i en Lamborghini grå metallic färg (mitt val, typ) och det blev sååå jävla snyggt! han är så duktig. Ska se om vi får tid att åka ut till Realcar idag och köpa den andra mätaren!

image375

Kommentarer ♥
Postat av: Mysan

Men åh, ska vi byta bil? Ni kan få min gamla rostiga Golf från -96 så kan jag ta eran Saab?! Okej?! =) Skönt att du mår bättre idag!

Postat av: Sanna

är ni förlovade? =)

2008-03-08 @ 19:37:14
URL: http://varning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@