Låångfredag

Det är ju faktiskt lite pinsamt att säga hur några avsnitt jag har kvar på One tree hill,
 jag menar det var ju inte sååå länge sen jag köpte den. Man kan ju tro att jag inte har något liv haha!

Långfredag idag, och ja den har faktiskt varit väääldigt lång, tur att det går mot sitt slut!
Pojken har fixat med bilen och jag har varit trött, grinig, irriterad.. u name it! Har iaf suttit hemma hos mina föräldrar och haft långtråkigt!!

Imorgon bär det av till Jönköping då ska vi till Elmia på bilsport mässan!
Hoppas bara att det blir bra väder!

Ne nu blir det middag och mys med älsklingen!
Ha en trevlig kväll!

Kram på er!

Kommentarer ♥
Postat av: Bella

fan vad kul. vill också till Elima :) men man ska ju ut ist. är ju en dag efter 12 sen ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@