Lördag!

Två inlägg har jag skrivit sen igår men de visas tydligen inte på bloggen, aahhh!
Men jag har läst andra bloggar och det verkar inte bara vara min som strular.

Igår var vi iallafal hemma hos några vänner.
Vi åkte dit med fika och pratade strunt medans deras små ettåringar (tvillingar) "bråkade" hej vilt.
Men runt kl19 var det dags att lägga barnen och pojken och jag skulle åka och handla mat för kvällen, sedan åkte vi tillbaka hem till dom och lagade mat, chicken tikka med ris, och jag måste säga att karlarna var lite klena, de tyckte det var sjukt starkt. Efter det kollade vi på film åt morötter och pratade strunt.

Om en liten stund ska vi åka till Vingåker, pojkens systers pojkvän har skaffat sig en liten hundvalp.
Så vi ska till dom och fika lite och kika på den söta lilla vovsingen!...

Hoppas att ni får en bra Lördag!
Kram på er!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@