Måndag!

Ni som var på Elmia, hur tyckte ni att det var ?
Jag tyckte inte det var så mycket att hurra för, var det ovanligt få bilar i år eller var det jag som missade alla ?
Jag tyckte inte det var värt pengarna i år iaf, men men!
På kvällen när alla bilar kom ut och det skulle bli cruising och allt sånt, ja då blidde det snöstorm så vi tyckte att det skulle vara bättre att dra sig hemmåt innan det blev värre.
Men även om inte bilmässan på Elmia var det bästa så hade jag grymt skojj med de vänner jag åkte med så det blev en otroligt rolig dag iaf!

Idag har jag varit med min syster på Ikea.
Köpte mig en hylla och annat smått och gott! Vi har redan skruvat ihop den och den passade riktigt bra här! :)

Snart fyller min syster och älskling år, jag vet vad jag ska köpa till min syster men vad köper man till en karl som fyller 22.. ?  Han önskar sig bara grejer till bilen, dyrt sådant men det är klart jag har 20 000 kr till fälgar i bakfickan NOT!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@