Nya positiva Fiia!

Nu har jag bestämt mig!image385
Jag har gnällt över mig själv en längre tid men jag gör ju
ingenting åt det, nu får det vara nog! Det är ju bara jag själv
som kan förändra mig och mitt beteende. Nu ska jag börja
 träna igen, äta mer hälsosamt. Vad hände med den andra 
Fiia, hon som tränade tre ggr i veckan...? Jaja, she´s back!
Idag börjar mitt nya liv, det nya jag! =) Jag ska ta midjemått
 idag så meddelar jag er om några veckor hur det gått ok ?
Åh idag har jag verkligen ett sånt där lyckorus i kroppen,
viljan att förändra saker! Hoppas så innerligt att det kan hålla i sig!

Kram på er!
 


Kommentarer ♥
Postat av: Mysan

Jag skulle behöva gå i dina fotspår.. Jag har blivit en riktig soffpotatis sen jag sålde hästen! Uscha! Lycka till iaf :) Kram

2008-03-11 @ 16:10:43
Postat av: Evelina

Shit Fiia vi börjar våra nya liv tillsammans :D Jag var å köpte gymkort idag, tro det eller ej. HEJA OSS :D

2008-03-11 @ 19:30:41
Postat av: Mia

Du vet att jag tränar och gör gärna sällskap dit ner. Jag har inte ditt nya nummer så ksicka gärna över det till mig. Puss

2008-03-11 @ 20:35:39
Postat av: Mingla

jag har vairt på alla deras konserter i sverige :).
har du stå eller sittplats? Det kommer bli grymt

Postat av: Mingla ♥

sitt :) Typ på rad 12 tror jag. du då?

2008-03-12 @ 23:54:07
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@