Torsdag

Igår åkte Zarah och jag och fikade, meningen var att Maja skulle följa med också men hon somnade.
Jag hade passat henne i flera timmar och försökt få henne att sova och sen när vi väl kommer på något att göra så somnar hon, lämnade tillbaka henne till hennes mamma! det är väl det bästa med att inte ha egna barn, man kan lämna tillbaka dom :)
Det var iaf trevligt att träffa Zarah, det var ett tag sen vi umgicks!

Jag har sådan träningsvärk sen i Tisdags. Man kanske inte ska träna så hårt när man inte tränat på ett bra tag, aja det är lätt att tänka efteråt. Träning ska det bli idag, om det har gått över! annars får jag göra det imorgon!

Åh, haha på tal om Maja så måste jag berätta.
Hon har en liten docka som heter Kenneth, hur kul är inte det ?
Hennes mamma frågade vad dockon hette, Kenneth sa Maja, och jag skrattar varje gång hon ropar på Kenneth!

Nu ska jag fortsätta diska!
Ha en toppen Torsdag!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@