Arg på syster yster ?!

Faaaan Faaaaan Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Jag hoppas verkligen att min syster driver med mig.

Kommer ni ihåg att min syster skulle åka till London och gå på Backstreet Boys ?
Hon ringde mig idag och skulle bara berätta att hon har träffat A.j , huh ? var väl min första reaktion. Jag, hörde inte riktigt vad hon sa att dom hade gjort men dom hade träffat på bsb iaf. Hon hade pratat med A.j och så hade dom tagit kort. Även om jag tror att det är sant så kan jag inte sluta hoppas inom mig att hon ljuger!

Kommer ni ihåg att jag skrev i ett inlägg innan att jag hellre lägger pengarna på annat ?
Jag liksom ångrar det nu, vad fan lägger jag hellre pengar på än att betala så litet pris för att träffa min "idol".
Aja, ska iaf se honom på Berns den 29 Maj, då har han solo konsert/föreställning.

image406




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@