Bikini från Victoria´s Secret ?!

Hallå där!

Hur har ni det i värmen ?
Jag har legat ute i solen ett tag men fick huvudvärk, brist på vätska antagligen.

När det gäller bikinis så måste jag ha ett antal nya varje år, även fast jag tycker om de jag redan har.
I år har jag dock inte köpt någon men jag funderar starkt på att beställa en från Victoria´s Secret, Någon som vet vad frakten ligger på ?  Brukar inte köpa direkt märkesbikinis eftersom jag inte använder alla, men nu hittade jag en som jag blev förälskad i, egentligen är det inget spec med den, den har bara det som jag söker!
Den kostade bara 400 kr så det är ju ett rimligt pris, men det beror ju på vad det hela slutar på med frakt osv...

Ne nu ska jag ut i solen igen!
Ha en trelig kväll gott folk!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@