Fiia har handlat.... IGEN!

Jag jobbade idag iaf, inte kan man vara hemma för en liten förkylning, dessutom mår jag betydligt bättre idag.
Slutade två men var ändå kvar en halvtimme för att göra klart en "order" som ska skickas på Måndag.

Sommarvärme idag, passar ju alldeles utmärkt att paketet från H&m kom idag då jag beställt lite sommarprylar.
Tänkte visa er lite bilder på vad jag köpte...

 

Turkos kjol - vet inte om jag ska behålla den, var ganska hög i midjan, dock
kan man ju vika in den.
Vitt linne - Skönt material, kanske ska köpa flera. säljs i 2pack

  

Gröna shorts - ganska höga i midjan men otroligt bekväma.
Rosa linne - samma som det vita, som sagt, säljs i 2pack.



Grå leggins - äntligen har jag ett par, ni som följt bloggen vet att jag letat efter just denna färg. Ett stort plus att dom är riktigt sköna. Kjolen är från Åhléns.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@