Jag är en Sjukling!!

Ursäkta mitt inlägg här nedan, vet att i är nyfikna men jag skriver inte om det på bloggen, sorry!

Just nu ligger jag hemma i sängen, fast det är så fint väder ute, men jag är sjuk.
Ni vet hur en balong ser ut när man blåst i så mycket luft att den nästan smäller ? så känns mitt huvud nu, och det dunkar som aldrig förr, näsan rinner och jag har sjukt ont i halsen. Till råga på det så sitter jag så dåligt på jobbet så jag har ont i ryggen. Nej ni behöver inte tycka synd om mig det gör jag så bra själv.

Nu ska jag flytta över till soffan och glo på tvn.
Hoppas på att jag har ork att jobba imorrn, det är bara hålla ut, det är ju snart helg!

Kraam Kraaam

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@