Ledsen Fiia!

Jag vaknade upp och insåg att jag lever i en fantasivärld, Hopp om att allt ska bli som man drömmer om, att alla problem snart ska lösas, att jag äntligen ska få bli lycklig. Det gör ont när verkligheten kommer ikapp, nu vet jag varken ut eller in längre, vet inte vart jag ska ta vägen. Helst av allt skulle jag bara vilja försvinna härifrån Det känns som det skulle vara den lättaste vägen, Jag är inte feg, jag har bara ingen ork. Känns som jag är full av problem och det är för rörigt för att ens fixa till........

Jag vet inte hur det blir med bloggen.... Jag vet inte hur det blir med livet, mitt liv som jag borde få bestämma.
Jag är trött på att låtsas, jag orkar inte mer, Jag mår inte bra! jag är så van med denna smärta att jag ibland glömmer bort den "de såkallade bra dagarna".

Jag vill inte mer, Hjälp mig

I was drifting in between
Like I was on the outside looking in
In my dreams you still are here like you always been

Kommentarer ♥
Postat av: Bella

gumman ? :/ är jätte orolig för dig.
behöver du prata ?
har inte ditt mobil nr, har du hem telefon ?
kan ringa dig så kan vi prata lite ?
Jag hjälper dig gärna. synd att vi inte träffar varandra knappt längre. jag finns här , det vet du :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@