Lördag

Förlåt för inlägget nedan, men ibland måste man skriva sig lite.
Idag är det iof lite bättre men känslan finns alltid där.


Pojken och jag vaknade skapligt idag och låg och myste en sådär 2 timmar innan vi gick upp, Hur mysigt som helst. När vi skulle göra frukost gick allt åt skogen , för mig. Började med att jag skulle skära bröd, gjorde precis som man lärt sig att man inte ska göra, la den i handen och skar och nog för att vi har bra knivar men aldrig trodde jag att den skulle vara så vass, blev ett långt djupt skärsår, blödde som fan!  Pojken fick skära gurkan vi skulle ha på mackorna sen skulle jag kasta en liten gurkskiva men tappade den i glaset med cola ahhh... När jag väl satt mig ner och ska ta en tugga av mackan så åker gurkbiten ner på golvet, vaaafaaaan...

Jaja, ang inlägget om att min syster träffade A.j, Hon ljög inte.
Jag såg bilden på dom två och nog för att han är snygg på alla bilder man sett så måste jag säga att han såg mer verklig och betydligt snyggare ut på bilden min syster hade!




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@