Nattugglan Fiia!

Jag är lite förvånad att det är en del som läser min blogg, att så många intresserar sig för mitt liv, men det är kul.
Det händer inte mycket i mitt liv som vanligt, glider med tiden. Mamma o pappa renoverar köket för fullt så jag är med och hjälper till. Imorgon blir det slipning av väggar, målning, lägga golv och åka till norrköping o hämta en bänkskiva.

Nästa vecka ska jag till Stockholm och kolla när A.j spelar/sjunger, gissa om jag längtar ? Lyssnar på en låt som han sjunger nu, hur bra som helst, såklart! Tänkte lägga upp bilden på min syster och A.j men jag lovade henne att jag skulle klippa bort henne... hon ville inte synas! Ni får nöja er med bara A.j... hottie

För övrigt syster, Jag saknar dig och älskar dig så oerhört mycket  ♥


image407

Kommentarer ♥
Postat av: Evelina

Men säg till när du är här kasnke vi hinner träffas!! :D

2008-05-22 @ 10:14:42
Postat av: Bella

ska du till norrk ?
slå en pling :)

Postat av: Bella

ska du till norrk ?
slå en pling :)

2008-05-22 @ 18:18:26
URL: http://gabjo.blogg.se
Postat av: nadja

åå vilken fin bild på aj =)=)

2008-06-11 @ 19:17:03
URL: http://rosalady.blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@