Onsdag Morgon!

Idag är jag uppe med tuppen. Vaknade av att jag var sjukt törstig kl 5, drack lite vatten och läste tidningen och försökte somna om, men det gick inte jag var för pigg.
Jag lovade Maja igår att jag skulle komma och äta frukost med dom idag, trodde att jag skulle iväg och göra en sak kl 8 nu på morgonen men det var kl 13 i eftermiddag, men frukost med Maja blir det nog iaf.
Får se om jag kan ta med henne på en liten promenix också.

Imorgon är det konsert för min del. yeej!
Först blir det shopping med syster yster och ev
sandra (som vi ska sova hos) sen på kvällen blir det A.js lilla konsert. Undrar hur mycket folk det kommer vara, går ju inte in så många i lokalen och på ticnet var det långt ifrån slutsålt, så det finns nog en chans för dom som vill :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@