Deppig!

Känner mig lite deprimerad, vet faktiskt inte varför, har ingen anledning till att vara ledsen. Men jag känner att jag bara skulle vilja vara hemma, lägga mig i soffan och gråta ut, jag har klumpen i halsen. Men jag ska försöka hålla ut, ska strax åka till jobbet så jag kommer hem om lite mer än 10h då får jag iaf krama min älskling.
Det värsta med att jobba kväll är att vi går om varandra, älsklingen och jag, när han går upp då sover jag, när han kommer hem har jag precis börjat jobba och när jag kommer hem då sover han :(

Nej jag ska försöka vara positiv, Jag är ju iaf ledig på Tisdag och då blir det Ikea med tjejerna från jobbet. ska försöka köpa grejer till tvbänken jag ska bygga och så hoppas jag att mina grejer från
Panduro hobby kommer så jag kan pyssla lite!

Jaja, hej svejs

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@