Ingen bra dag...

Det är ingen bra dag idag, jag vaknade på tok för sent och kände mig nere och deppig, drog täcket över huvudet och fick verkligen kämpa för att ta mig upp. Väl uppe är hela lägenheten mörk och utanför är det mörkt och regnigt, toppen!
Försökte fixa med bloggdesignen men det gick ju inge bra så jag skiter i det, det får vara såhär ett litet tag! Sen tänkte jag göra mig iordning, och vad glad jag blev av att se mig själv i spegeln, NOT! känner mig verkligen hemsk idag, håret är fel, påsar under ögonen m.m men jag orkar inte bry mig.

Ska alldeles strax åka hem till Zarah, ikväll är det ljusparty hemma hos henne, som jag ska shoppa! Känns ju alltid bra att handla när man är lite deppig plus att det behövs en massa ljus nu såhär i vintertider.

Hoppas att ni har haft en bättre dag!
Krams



Denna elefant kómmer från partylite, märket man handlar på ett ljusparty.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@