Mitt liv nu..

Dålig uppdatering, igen jag vet!
Det händer ganska mycket i mitt liv just nu så jag varken har tid eller ork till bloggen.

I Fredags jobbade jag på dagen och slutade kl 15 så jag, älskling och min syster tog en liten trip till Ikea, köpte inte så skojjiga grejer, mest nödvändiga saker men det var skoj ändå. Lyckades hitta ett par skor, varma skor, på Wedins inte Ikea haha :)

Igår var jag hemma hos min mamma och bara njöt av att faktiskt vara ledig, senare på kvällen åt jag tacos med syster och Maja, en mysig dag med andra ord.

Idag har vi städat lite här hemma, snart ska va handla och senare ska våra pappor firas ;)

Imorgon och Tisdag ska jag vara ledig, men man vet ju aldrig! sist när jag sa så fick jag ju jobba!

Krams på er!

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

man kan aldrig läsa ditt senaste inlägg eftersom rutan med fakta + bild på dig är i vägen,störande..

2008-11-10 @ 12:27:57
Postat av: Fiia

Så är det inte på min dator. Ska kolla upp det!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@