Mys söndag!

I Fredags efter att jag jobbat så hjälpte jag syster att flytta, det tog sin lilla tid och efter det så bjöd hon på mat och älsklingen och jag la oss tidigt den kvällen.

Igår var det jobb som gällde, men då blev det från 7:30-15:00, åkte hem och tog det lite lugnt innan det blev dags att åka till älsklingens föräldrar för att äta lite mat, kantarellpaj med sallad och stenugnsbakat bröd, det var smarrigt! Senare på kvällen drack vi glögg och åt pepparkakor och lussebullar.

Idag har jag varit ledig och älsklingen och jag har städat lite och skruvat upp barbordet i köket. Nu har vi myst en stund i soffan och ätit hemmagjord pizza samtidigt som vi kikat på Hancock.

Imorgon börjar vi fixa i personalrummet på jobbet :) Jag och A ska dit och börja rensa ut och skruva ner en massa grejer, vi ska försöka hinna så vi lkan börja måla imorgon :)

Nu ska jag mysa vidare här.
Kram på er!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@