Onsdag!

Det var skoj med ljusparty igår, Zarah bjöd på smörgåstårta, jag är inte så förtjust i det men en liten bit slank ner i magen. Jag handlade lite ljus, hittade ingen fin ljuslykta. Bokade en visning också så den 9 December kl 18 är det ljusparty hemma hos mig, Welcome!

Ska vara barnvakt till lilla Maja snart, min syster ska på ett möte så jag fick äran att ha Maja för mig själv en stund, funderar på om vi ska gå och fika. Jag ville inte vara hemma hos dom eftersom vi inte riktigt vet när hon blir klar, jag börjar ju jobba 16 och vill inte gärna komma sent!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen snart!
Kram på er!


Kommentarer ♥
Postat av: sadia

gott med smörgåstårta!

Postat av: Sandra

är inte heller ett stort fan av smörgåstårta ;)

ljusparty? haha låter kul iof :)

2008-11-12 @ 12:47:57
URL: http://mestsandra.blogg.se/
Postat av: johanna

vi måste ses snart, var alldeles för länge sen=)

2008-11-12 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@