trött...

Idag brast det för mig, bägaren rann över och jag kom hem till mamma gråtandes efter jobbet. Jag är så sjukt trött och stressad, har kört 110 procent på tok för länge, mitt problem är att jag inte kan varva ner. Det är något jag måste lära mig, att bara vara, annars kommer jag "gå in i väggen".  Älsklingen har varit snäll o bokat in oss på massage på Onsdag, vilket känns så välbehövligt just nu!

Imorgon blir det tio timmars pass för mig, skulle jobba 16-22 men det blev ist 6-16, hur jag nu ska orka med det, återstår att se! Nu ska jag forsätta mysa med min älskling!! :)

Krams Krams!




Kommentarer ♥
Postat av: syster

älskar dig syster yster, puss.

2008-12-02 @ 00:47:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@