I´m alive!

Har inte skrivit på länge I know, men jag har jobbat en del och i Lördags var det 50 års fest, älsklingens pappa var det som fyllde denna gång och av oss fick han en ölmaskin, tror han blev nöjd.

Idag har jag för en gångs skull varit ledig så jag passade på att åka till lager 157 med min syster och älsklingens syster. Jag köpte ett par jeans, tre tröjor och underkläder från Frank Dandy, sen när vi kom tillbaka till stan skjutsade jag syster till jobbet och sen åkte älsklingens syster och jag till inter sport och där shoppade jag ytterligare, denna gång en jacka!
En stor och tjock jacka, ser ut som en michelin gubbe i den så jag lär ju inte frysa iaf.

Kan bli glest med uppdateringar fram över. Kommer att jobba en del och så fyller Maja hela två år i helgen! :)
Men kika in lite då och då!

Kram från mig!

Kommentarer ♥
Postat av: Bella

vad är lager 157 förnågot ? :)

Postat av: Emma

Hej

Jag och min vän har startat ett projekt som för oss är mycket kännslomässig men också kommer att bli tror vi en gripande resa och vi hoppas så att vi kommer kunna inspirera andra att också våga följa sin dröm.

"Vägen till Emmas rötter"

Så snälla hjälp oss att få synas ibloggvärlden

Kolla in vår blogg och lämna gärna en kommentar!

Tack på för hand MVH/Emma

2008-10-30 @ 20:35:55
URL: http://emerentiass.blogg.se/emmasresa
Postat av: Bella

Hej gumman. Du, jag har bytt blogg. kunde inte få i ordning på den gamla. här har du mig nu ist (: <3

2008-10-31 @ 14:26:05
URL: http://revengee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@