Sjuk Humor!

Hann aldrig skriva ett inlägg igår, Syster och jag var i Norrköping och växlade pengar, gick lite i affärer och åt Thai mat innan det var dags att åka hem och jobba, vi jobbade tillsammans igår, alltid skoj!

På vägen hem..
Jag - När man är flygrädd så ska man lära sig allt om planet, så fråga vad du vill så kan jag svaret.
Syster - Okej, hm... Varför är det alltid så kallt på planet ?
Jag - Jo men det är ju bara för att man ska uppskatta värmen sen..

Jag skrattade så mycket så tårarna rann, höll ju nästan på att köra av vägen. Egentligen var det ju inte sååå roligt, vad sjuk humor man har när man är trött ;)

Kommentarer ♥
Postat av: syster

syster yster du vet att jag skrattade åt dig inte med dig, va. =) hihihi

2008-10-03 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@