My life

Vet inte om jag skrivit att det hänt lite grejer på jobbet ?! vill inte gå in på detaljer men saken är den attvi ska göra om shemat.. så chefen ska på Söndag bjuda på vin och mat från Rhodos så vi kan få sätta oss ner i lugn och ro för att fixa shemat, snällt va ?  Så syster och jag ska inhandla lite vin idag!

Annars sker det inte så mkt i mitt liv, strax ska jag iväg och fika med Syster och Madde v, och kl 16 börjar jag att jobba.
Imorgon ska älsklingen och jag till Norrköping när han slutat, växla pengar och köpa present till hans pappa som fyller 50 nästa vecka, sen på kvällen blir det att fira älsklingens syster! och Lördag och söndag är det jobb som gäller....


Jag i lobbyn på hotellet i väntan på bussen till flygplatsen!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@